Šiame straipsnyje ekspertai tarp jų ir vienas riebalų tyrinėtojas atskleidžia, ką tikrai reikia žinoti apie savo kūno riebaliukus, ypač jei stengiatės atsikratyti antsvorio ar sveikiau ir ilgiau gyventi. Daugelis žmonių dažnai žiūri į svarstyklių parodymus, tačiau paprastos svarstyklės neparodo santykio tarp riebalų ir raumenų. Ar žinote, kad yra tikimybė, kad jei jūs neteksite svorio, jūs prarasite raumenis ir riebalus? Dėl šios priežasties karnitinas itin naudingas fizinės veiklos metu, kadangi jo pagalba galima sudeginti papildomą kiekį kalorijų. Atrodytų, kad abu kaip rasti kūno svorio sumažėjimą procentais turėtų būti priskirti nutukusiųjų kategorijai. Kitas pavyzdys.

Kaip numesti 8 procentus kūno riebalų. RIEBALŲ DEGINIMAS: VISKAS NUO A IKI Z - EnergyZone

Norėdami pasirinkti tinkamą būdą, sužinokite daugiau apie savo kūno riebalų kiekį. Turėkite omenyje, kad dauguma sveikatos klubų siūlo tam tikrą kūno riebalų testavimo tipą. Visiškai išnaudokite kūno riebalų kiekį: Tikrinti kartą per savaitę ar kas savaitę, o ne kasdien.

Kūno riebalai per naktį nebeegzistuoja ir jūs galite nematyti tų mažų pokyčių, jei jūs kasdien matote. Turėdami tą patį žmogų, jūs kiekvieną kartą vertinate. Įvairūs treneriai matys jus skirtingais būdais, todėl kiekvieną kartą laikykitės to paties asmens ir įsitikinkite, kad žmogus yra labai patyręs kūno riebalų matavime.

Prarasti 8 procentai kūno riebalų. Kaip apskaičiuojama kūno riebalų masė?

Jei naudojate bioelektrinę impedanso skalę, kiekvieną kartą tikrinkite tokiomis pačiomis aplinkybėmis. Hidratacija, maistas ir odos temperatūra gali paveikti riebalų kiekį kraujyje. Sekite savo numerius žurnale ar kalendoriuje. Teisingas būdas naudoti mastelį Kaip jau minėta, skalės ne visada suteikia jums visą istoriją apie jūsų kūną ar svorio netekimą. Dėl šios priežasties svarstyklės kai naudojamos atskirai nėra geriausias būdas stebėti, kas iš tikrųjų vyksta jūsų kūne.

Kita priežastis nepatinka skales yra emocinis savęs svėrimas.

Kaip rasti kūno svorio sumažėjimą procentais. Svorio procentas procentais- stageman.lt

Skalės įkėlimas ne tik duoda mums numerį, kodėl taip greitai deginu riebalus ir gali nustatyti, kaip mes jaučiame apie save ir įtakoja kūno įvaizdį. Kūno svorio svarstyklių problema yra tai, kad jie matuoja viską - riebalus, raumenis, kaulus, organus ir net tą vandens gurkšnį arba maisto pakaitalą.

Skalė negali pasakyti, ką praradai ar įgijote, o tai yra svarbi informacija, jei bandote numesti svorį Kodėl jūsų svoris svyruoja Vandens svorio padidėjimas.

praranda 8 procentus kūno riebalų mėnesio gali sumažinti kūno svorį

Jei esate dehidratuotas arba valgėte per daug druskos, jūsų kūnas iš tiesų gali išgelbėti vandenį, kuris gali sukelti masės svyravimą. Be to, daugelis moterų išlaiko vandenį menstruaciniu ciklu, o tai yra dar vienas dalykas, dėl kurio šis skaičius gali pasikeisti.

Maisto svorio padidėjimas.

  • Šeši kūno riebalų tipai: ką reikia apie juos žinoti? Prarasti procentą kūno riebalų
  • G5 lieknėjimo sesijos

Sveriantis sau po valgio nėra geriausia idėja, nes maisto papildo svorį. Kai tu valgysi, tavo kūnas pritrauks tokį svorį.

Tai nereiškia, kad jūs įgijote svorį, tai tiesiog reiškia, kad pridėjote ką nors prie savo kūno kažkas, kuris per kelias valandas bus pašalintas per virškinimą. Raumenų augimas. Raumenys yra tankesni negu riebalai, todėl užimama mažiau vietos, todėl pridedant raumenų gali padidėti svorio mastas, net jei jūs slinkiate.

Tai nereiškia, kad mastas yra nenaudingas. Iš praranda 8 procentus kūno riebalų mėnesio, tai puikus įrankis, kai jį derinate su savo kūno riebalų procentais. Žinant abu šiuos numerius jums pasakys, ar jūs neteksite tinkamo svorio Tiesiog padauginkite savo svorį pagal kūno riebalų procentą. Šių skaičių stebėjimas kas savaitę ar kas mėnesį padės suvokti, ką praranda ir arba ką gaunate.

Išbandykite šiuos gudrybius, kad pasvėrėte save naudinga ir teigiamesnė patirtis: Pirmiausia pasverkite rytą, kol ką nors valgysite ar geriate. Pasverkite save kartą per mėnesį, o ne kasdien ar kas savaitę, kad jūsų kūno laikas atitiktų jūsų svorio mažinimo programą. Skalė neatspindi mažų kūno sudėties pokyčių.

praranda 8 procentus kūno riebalų mėnesio riebalų nuostolis deguonis

Atminkite, kad mastelis sveria viską. Tiesiog todėl, kad jūsų masto svoris nepasikeitė, nereiškia, kad jūs nepadariate pažangos. Naudokite mastelio svorį kartu su kūno riebalų kiekiu, kad gautumėte tiksliausią pažangą Jei jūsų mastas išmestų ir bandymas kūno riebalais nėra įmanomas, jūsų kitas geriausias pasirinkimas yra atlikti jūsų matavimus.

praranda 8 procentus kūno riebalų mėnesio kaip numesti svorio ant klubų vyrų

Paimkite savo matavimus Tai puiki galimybė stebėti pažangą, nes jai nereikalinga jokios išgalvotos įrangos, ir kiekvienas gali tai padaryti. Atsižvelgdami į savo matavimus, galite pasitikinti, kad praranda 8 procentus kūno riebalų mėnesio vyksta, net jei nenorite prarasti riebalų toje vietoje, kur norite to padaryti.

Pradėkite dėvėti sandarus drabužius ar ne drabužius ir atkreipti dėmesį į tai, ką dėvėjote, kad žinotumėte, kad kitą kartą pataisysite tuos drabužius.

praranda 8 procentus kūno riebalų mėnesio lieknėjimo pasidaryk pats

Štai kaip tai padaryti: Krūtinė : išmatuokite krūtinę tiesies nipelio linija, tačiau nelieskite juostos per trumpai. Krūtinė : išmatuokite tik pagal savo krūtinę.

praranda 8 procentus kūno riebalų mėnesio kaip numesti svorio prieš didelį įvykį

Liemuo : matuokite pusę colio virš savo pilvo mygtuko arba mažiausioje liemens dalyje. Šlaunys : Uždėkite juosmens priemonę aplink didžiausią savo klubų dalį.

Kaip prarasti kūno riebalų procentą

Šlaunys : išmatuokite didžiausią kiekvienos šlaunies dalį. Veršeliai : išmatuokite didžiausią kiekvieno veršio dalį.

Riebalų, bet ne svorio mažinimas — poilsiavieteasveja. Metodo palyginimo diagrama Palyginimo lentelė Norėdami sužinoti riebalų procentą, visiškai neprivaloma kreiptis į specializuotas klinikas ar medicinos centrus. Yra daugybė skirtingų būdų, kurių kiekviena gali būti naudojama namuose.

Viršutinė rankena : matuokite didžiausią kiekvienos rankos dalį virš alkūnės. Diržas : išmatuokite didžiausią rankos dalį po alkūnės. Galite naudoti šią pažangos diagramą, norėdami įrašyti matavimus. Praranda 8 procentus kūno riebalų mėnesio jas dar kartą kartą per savaitę arba kartą per mėnesį, kad pamatytumėte, ar prarandate colius.

Naudok savo drabužius Tai gali atrodyti akivaizdu, bet nepamirškite vieno iš paprasčiausių būdų stebėti pažangą - kaip tinka jūsų drabužiai. Galbūt norėsite fotografuoti sau nešioti maudymosi kostiumą ir laikyti jį savo svorio žurnale.

Kiek laiko prarasti 5 procentus kūno riebalų

Kiekvieną mėnesį pasiimkite naują paveikslėlį Taip pat galite naudoti savo drabužius, kad galėtumėte stebėti savo pažangą. Pasirinkite vieną porą kelnių, kurios yra šiek tiek griežtos ir išbandykite jas kas 4 savaites, kad pamatytumėte, kaip jos tinka.

praranda 8 procentus kūno riebalų mėnesio kakoti daug bet nereikia numesti svorio

Atkreipkite dėmesį į tai, kur jie jaučiasi prarasti, kur jie jaučiasi tvirtai ir kaip jaučiatės dėvėti juos. Nepriklausomai nuo masto sako?

Prarasti procentą kūno riebalų. Mūsų draugai

Jūsų kelnės niekada meluos. Nepriklausomai nuo to, kokį metodą pasirenkate stebėti savo pažangą, pacientas pats pats. Daugeliui mūsų reikia daug mėnesių pastebėti reikšmingus pokyčius, ir netgi tuomet jūs tikriausiai pastebėsite, kad svoris svyruoja, nes jūsų mitybos įpročiai ir treniruotės pasikeičia.

Mes negalime būti tobulas visą laiką, todėl naudokite šiuos skaičius kaip orientyras, o ne kažkas, kas nusprendžia, ar esate geras žmogus, ar ne.

Related Content.