Vienintelis sėkmingas būdas išlaikyti norimą svorį ir mažinti rankų apimtis— daryti nedidelius, bet nuolatinius jūsų gyvenimo būdo pasikeitimus. Specialistai rekomenduoja apie pusę paros kalorijų normos gauti iš angliavandenių, pavyzdžiui, viso grūdo makaronų, daržovių bulvių, kruopų, žirnių. Nugara viso pratimo metu tiesi, nesuapvalinta. Suspausti delnus yra lengva ir prieinamas net pradedantiesiems.

Riebalų deginimo pozicijos

Jeigu norite sustangrinti kūną ar paprasčiausiai sulieknėtisvarbu atsikratyti riebalų. Šį tikslą galima pasiekti sumažinus suvartojamų kalorijų kiekį organizmas turi jausti jų deficitą bei reguliariai sportuojant.

riebalų deginimas rankose

Tačiau kaip dėl riebalų naikinimo konkrečioje vietoje? Keli ekspertai paaiškino, kad toks lieknėjimas yra neįmanomas. Fizinis aktyvumas yra naudingas visam organizmui.

Tau melavo mielas drauge

Net ir neįžengus į sporto salę, galima būti fiziškai aktyviam — pakanka kasdienės veiklos. Labai geras tikslas yra per dieną nueiti mažiausiai 10 tūkst. Trenerė rekomenduoja su svoriais dirbti tris kartus per savaitę. Nekonam ypač pataria tris pratimus: Romėniška trauka Smito staklėse užsidėkite norimus svorius ant štangos.

Kaip Per 8 Judesius Gauti Presa!

Atsistokite šalia štangos, kojos pečių plotyje. Paimkite už štangos iš viršaus, rankos turėtų būti pečių plotyje. Suglauskite mentes ir nukelkite štangą nuo kablių. Štanga turi liestis šlaunų lygyje, stovėkite šiek tiek sulenkę riebalų deginimas rankose.

Verta paskaityti

Smakras turi būti prispaustas prie kaklo, žvilgsnis — į grindis ir šiek tiek prieš save. Pradėkite leisti štangą, o klubus stumkite atgal, pamažu lenkdamiesi per juosmenį. Leisdami štangą, turite jausti įtampa pakinklinėse sausgyslėse.

riebalų deginimas rankose

Štangą turite leisti tiek, kiek galite stumti klubus atgal neriesdami nugaros arba nelenkdami kelių. Pasiekę tokią poziciją šiek tiek užfiksuokite, o vėliau grįžkite į pradinę poziciją ir įtempkite sėdmenų raumenis. Kartokite norimą skaičių kartų.

Spaudimas pečiams su lieknėti per 5 dienas atsisėdus Paimkite svarmenis. Atsisėskite ant suolelio, pasidėkite juos ant šlaunų.

Lankytinos Klausimai

Kojomis tvirtai įsiremkite į žemę. Pečiai turi būti atremti į pakeliamą suolelio nugarėlę. Iškelkite svarmenis tiesiai virš alkūnių, rankas sulenkę per alkūnes sudarydami maždaug 45 laipsnių kampą. Suglauskite mentes ir atkiškite krūtinę.

Nuorodos kopijavimas

Tai yra pradinė padėtis. Tuomet stumkite svarmenis į viršų, kol rankos visiškai išsities, o vėliau lėtai, kontroliuodami judesį, grįžkite į pradinę poziciją.

  1. Kad numestumėte svorio, jūsų gaunamos energijos kiekis turi būti mažesnis už išnaudojamąjį energijos kiekį.
  2. Privatumo Politika 10 būdų prarasti užsispyrusius rankų riebalus Šie 10 būdų, kaip numesti rankų riebalus, iš karto išdalins bilietus į ginklų parodą.
  3. Numesti svorio kipras
  4. Riebalų deginimas: viskas nuo A iki Z - avtomobil.lt
  5. Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio Stebėti riebalų deginimą

Įsivaizduokite, kad stumiate save nuo svarmenų, o ne svarmenis stumiate nuo savęs. Horizontali trauka atsisėdus Riebalų deginimas rankose treniruoklyje ir dviem rankomis suimkite prie lyno prikabintą rankeną.

Sėdėkite kaip galima labiau išsitiesę, kojos turi remtis į atramas, keliai turi būti šiek tiek sulenkti. Išlaikydami kūną stabilų, traukite rankeną pritraukdami alkūnes prie juosmens ir suglauskite mentes.

Neleiskite alkūnėms eiti atgal taip toli, kad pečiai suktųsi į priekį ir vidų, o nugara išsiriestų. Atlikę pirmą pratimo dalį, užfiksuokite ir suspauskite viršutinius nugaros raumenis, o tuomet lėtai, kontroliuodami judesį, grįžkite į pradinę padėtį.

Reader Interactions

Jeigu darydami šį pratimą labiau jaučiate ne viršutinę nugaros dalį, o rankas, tuomet svoris jums yra per didelis. Sumažinkite svorį, kad atlikdami šį pratimą jaustumėte nugaros raumenų darbą. Ką valgyti?

riebalų deginimas rankose

Į klausimus atsakys dietistė Vaida Riebalų deginimas rankose. Atsakymų ieškokite Delfi Plius.