Tik pasiekus tam tikrą šio parametro vertę organizme, prasideda svorio metimo procesai. Kaip rodo pavadinimas, darbas tokiame lėktuve treniruos sportininko judrumą, ištvermę ir ištvermę.

Jei taip, jūs tikriausiai girdėjote ar manėte, kad norėdami gauti geriausius svorio rezultatus, turėtumėte dirbti savo "riebalų deginimo zonoje".

Pradiniame etape neturėtumėte jaudintis dėl to, kaip intensyviai treniruojasi, svarbiausia, kad jie turėtų būti nuolat. Dalykai, kuriuos reikia atsiminti? Taip, yra zona, kurioje sudegintos kalorijos gaunamos iš kūno riebalų. Tačiau nereikėtų tikėtis, kad tai sukels daugiau riebalų ar svorio, nei treniruotės didesnio intensyvumo metu.

Bet kas yra riebalų deginimo zona ir ar tai tikrai veikia? Kaip sunku dirbti pratimai metu?

nemanau kad galiu numesti svorio ar dėl kraujo plazmos donorystės sumažėja svoris

Kas yra riebalų deginimo zona? Kalbant apie fizinį krūvį, ypač širdies veiklą, yra skirtingos širdies ritmo zonos, kurios prilygsta skirtingiems intensyvumo lygiams.

Kaip Per 8 Judesius Gauti Presa!

Šie skirtingi intensyvumo lygiai iš tikrųjų nustato, kokias energijos sistemas jūsų kūnas naudojasi fizinio krūvio metu ir dažnai tiesiogiai įtakoja, kiek kalorijų jūs degaite. Iš šių skaičių galite matyti, kad riebalų deginimo zona yra mažiausias intensyvumas.

kūno priežiūros lieknėjimo centras šiauriniame delyje ką galite naudoti riebalų deginimui

Taigi, kodėl ji vadinama riebalų deginimo zona? Kadangi kūnas dirba mažesniu intensyvumu, jo kūnas labiau priklauso nuo riebalų.

coq10 svorio metimo apžvalgoms svorio metimas 4 gyvenimas

Kai kurie žmonės tai perskaičiavo, tai reiškia, kad mes iš tikrųjų deginame daugiau riebalų, kai dirba mažesniu intensyvumu, tačiau tai yra šiek tiek klaidingas supratimas. Nors žemesnio intensyvumo treniruotes puikiai tinka pradedantiesiems ir puikiai tinka pastatyti ištvermę, kai kuriems iš šių treniruočių reikia dirbti sunkiau, jei tikrai norite numesti svorio.

  • Pradiniame etape nesijaudinkite, kiek intensyvūs yra mokymai, svarbiausia, kad jie būtų nuolat vykdomi.
  • Kodėl svarbu žinoti savo darbo pulso zoną?
  • Specialistė pataria: kodėl svarbu treniruotės intensyvumas - DELFI Gyvenimas
  • Optimalus riebalų deginimo širdies ritmas - skaičiavimo skaičiuoklė - Aneurizma
  • Širdies ritmo zonos Fizinis aktyvumas yra puikus būdas pasijusti geriau, sustiprinti sveikatą bei smagiai praleisti laiką.
  • Tęsti šį sąrašą galima be galo, bet kokia prasmė?
  • Kokie geriausi t5 riebalų degintojai

Apie savo riebalų deginimo zoną Tai yra tai, kad kūnas degina didesnį procentą kalorijų iš riebalų riebalų deginimo zonoje arba mažesnio intensyvumo. Tai riebalų deginimo zona 30 metų kalorijų skaičius, kurį galite įrašyti, kuris sukelia didžiausią svorio kritimą, ir jūs tiesiog nesužadinsite daug, kai visą laiką dirbate mažo intensyvumo atveju.

Tai puikiai tinka pradedantiesiems, tiems, kurie nėra geriausios fizinės formos ir tik pradeda reguliarias sporto treniruotes. Pažvelkite - santykinis išlaidų kalorijoms intensyvumas yra smarkiai sumažintas dėl padidėjusio krūvio, bėgant. Kaip apskaičiuoti riebalų deginimo širdies ritmą Riebalų deginimo širdies susitraukimų dažnis turėtų būti apskaičiuojamas pagal jūsų maksimalų širdies ritmą.

Toliau pateiktoje diagramoje pateikiama informacija apie riebalų kalorijas, kurias išleido svarų moterys širdies veiklos metu.