Tam be abejonės puikiai tinka treniruotės atliekamos su svoriais. Norint, kad jį būtų greita, reikia laikytis šių taisyklių: Sportuoti. Galima vardinti be galo: arbūzų, grikių, sulčių dietos — ko tik nesugalvojama vardan dailesnių kūno linijų. Kitaip tariant, ektomorfai gali dažnai persivalgyti, o to pasekmė — priauga labai mažai svorio arba išvis jo nepriauga.

Per karantiną daugelis priaugo po keletą nereikalingų kilogramų — ir dėl judėjimo stokos, ir medžiagų apykaita padeda sulieknėti darbo namuose.

PAGRINDINIAI LIEKNEJIMO PRINCIPAI - 2. Medziagu apykaitos spartumas

Kai šaldytuvas — po nosimi, sunku susilaikyti ir nevarstyti jo durelių. Tad artėjant pavasariui turbūt norėtųsi numesti mesti svorio.

Vienas geriausių ir patikimiausių būdų įvykdyti pažadą sulieknėti — kas rytą pradėti nuo sveikų pusryčių.

medžiagų apykaita padeda sulieknėti

Daugybė tyrimų parodė, kad sveiki pusryčiai padeda sužadinti medžiagų apykaitą ir paspartinti riebalų deginimą. Tačiau pastangos sulieknėti gali nueiti perniek dėl netinkamai pasirinkto rytinio maisto.

Kopijuoti Įvairiausių dietų tokia gausybė, kad vien populiariausioms suskaičiuoti tikrai neužteks nei rankų, nei kojų pirštų.

Štai trys pusryčių taisyklės, kurios gali padėti pasiekti geidžiamų rezultatų. Nepraleiskite pusryčių Tyrimai parodė, kad pusryčiai padeda paspartinti medžiagų apykaitą.

medžiagų apykaita padeda sulieknėti

Pasistenkite pavalgyti per 30—60 min. Jokiu būdu nepraleiskite pusryčių, antraip vėliau pasijusite išbadėję, o būdami alkani žmonės linksta rinktis kaloringesnį maistą pietums ar vakarienei. O ką daryti, jeigu ryte jums sunku prisiversti ką nors įsidėti į skrandį?

medžiagų apykaita padeda sulieknėti

Tokiu atveju pasigaminkite bent jau sveiką glotnutį. Vartokite daug baltymų Daug baltymų turintis pusryčių patiekalas, pavyzdžiui, kiaušiniai ar graikinis jogurtas jus pasotins ilgam.

medžiagų apykaita padeda sulieknėti

Todėl dienos metu valgysite mažiau ir taip numesite svorio. Vienas tyrimas parodė, kad moterys, kurios pusryčiams valgė kiaušinius, numetė dukart daugiau svorio nei tos, kurios pradėdavo dieną nuo skrudintos duonos sumuštinių. Baltymai padidina sotumo jausmą, tidėl jų suvalgę pusryčiams, per dieną suvartosite mažiau kalorijų.

medžiagų apykaita padeda sulieknėti

Tad tai taip pat puikus pasirinkimas pusryčiams.