Kai kurios drąsios sielos pasinaudojo šio pogrindžio vadovo strategijomis, kad per kelias trumpas savaites greitai numestų 10, 20, net 30 svarų riebalų. Baigę visus 4 judesius, tai yra 1 turas. Didelis nelaimių skaičius.

Beveik visi norėtų pakeisti tam tikras savo kūno dalis.

  • Aktins dietos sėkmės istorijos Brokoliai ir stilton sriuba 1.
  • Geriausias riebalų nuostolių vadovas Category: DEFAULT
  • Žingsniai į sėkmingą naują treniruotės rutiną - Sveikata - Na, viskas, draugai.
  • Deginti krūties riebalinį audinį
  • Kaip prarasti kojų ir šlaunų riebalus
  • Treniruotės su riebalų praradimu: keturios grandinės blyksėti skrandžiui

Liemuo, šlaunys, užpakalis ir rankos yra bendrosios vietos, kuriose žmonės linkę kaupti kūno riebalų perteklių. Norint pasiekti permainų laikantis dietos ir mankštos, reikia laiko ir pastangų, o norintiems greitesnio sprendimo ieškoma greitesnio sprendimo.

Ar Metabolinis kondicionavimas yra efektyviausias treniruotes?

Tačiau dėl šio metodo kyla nemažai ginčų. Šiame straipsnyje išsamiai apžvelgiamas taškas, kurio dėka mažinamas taškas.

burpees riebalų nuostolių rezultatai

Kas yra taško sumažinimas? Taškų mažinimo teorija kurį laiką buvo propaguojama sveikatos ir kūno rengybos pasaulyje.

burpees riebalų nuostolių rezultatai

Tačiau nėra daug įrodymų, pagrindžiančių tai. Taško mažinimas yra tikslinių pratimų rūšis, skirta deginti riebalus tam tikrose kūno vietose.

burpees riebalų nuostolių rezultatai

Taškinio mažinimo pavyzdys yra tricepsų mankšta, siekiant atsikratyti riebalų pertekliaus ant rankų nugaros. Ši teorija, nukreipta į konkrečias kūno dalis, yra populiari, todėl daugelis žmonių kreipia dėmesį tik į varginančias sritis, o ne mankštinasi visu kūnu.

burpees riebalų nuostolių rezultatai

Riebalų deginimas šiuo metodu gali būti ypač patrauklus tiems, kuriems praeityje buvo sunku mesti svorį arba nepavyko pasiekti norimų rezultatų, naudojant kitus metodus. Kodėl kai kurie žmonės gali norėti sumažinti riebalus tam tikrose vietose Yra daugybė priežasčių, kodėl žmonės nori numesti svorio, įskaitant sveikatos gerinimą ir lėtinių ligų, tokių kaip širdies ligos ir diabetas, rizikos mažinimą 1, 2.

Skierg riebalų nuostoliai

Kai kurie žmonės linkę nešti perteklinį svorį burpees riebalų nuostolių rezultatai, o kiti laikosi svorio tam tikrose vietose, tokiose kaip užpakalis, šlaunys ar pilvas. Lytis, amžius, genetika ir gyvenimo būdas daro įtaką svorio augimui ir nenuilstamų kūno riebalų sankaupoms. Pavyzdžiui, moterys turi didesnį kūno riebalų procentą nei vyrai ir yra linkusios kaupti riebalų perteklių šlaunyse ir užpakalyje, ypač vaisingo amžiaus.

Tačiau perimenopauzės ir menopauzės metu dėl hormoninių pokyčių svoris gali pakrypti į pilvo sritį 3.

Geriausias riebalų nuostolių vadovas

Kita vertus, vyrai labiau linkę per savo gyvenimą priaugti svarų per vidurį 4. Svorio padidėjimas gali būti labai varginantis ir priversti daugelį žmonių ieškoti lengvesnių alternatyvų, nei dietos ar padidėjęs jų aktyvumas. Dėmių mažinimas yra skatinamas kaip būdas greitai sumažinti riebalus problemiškose vietose. Šis metodas apeliuoja į įsitikinimą, kad raumenų dirbimas probleminėse vietose yra geriausias būdas riebalus deginti toje vietoje.

Vis dėlto riebalų nuostoliai tokiu būdu neveikia, ir yra mažai mokslinių įrodymų, pagrindžiančių šį teiginį.

burpees riebalų nuostolių rezultatai

Santrauka Taškų mažinimas yra skatinamas kaip būdas sumažinti riebalų atsargas tam tikrose vietose, atliekant tikslines pratybas. Ar įmanoma sumažinti tašką?

Nors būtų idealu nukreipti riebalų nuostolius tam tikrose kūno vietose, moksliniai tyrimai neįrodė, kad taškų mažinimo teorija yra veiksminga.

Kaip veikia riebalų nuostoliai Norint suprasti, kodėl dėmių mažinimas gali būti neefektyvus, svarbu suprasti, kaip organizmas degina riebalus. Riebalai jūsų ląstelėse randami trigliceridų pavidalu, kurie yra kaupiami riebalai, kuriuos kūnas gali naudoti energijai.

Ar Metabolinis kondicionavimas yra efektyviausias treniruotes?

Prieš pradėdami deginti energiją, trigliceridai turi būti suskaidyti į mažesnius skyrius, vadinamus laisvosiomis riebalų rūgštimis ir gliceroliu, kurie gali patekti į kraują. Treniruotės metu laisvosios riebalų rūgštys ir glicerolis, naudojami kaip degalai, gali patekti iš bet kurios kūno vietos, o ne iš tos vietos, kurioje mankštinatės.

Daugelio tyrimų metu atsirado taškų sumažinimas Neatliekant koreliacijos su tuo, kaip kūnas degina riebalus, daugybė tyrimų parodė, kad taškų mažinimas yra neveiksmingas.

  • Tačiau norint ištirpinti tą pūlingą sluoksnį, norint atskleisti šešis pakelius, dėl kurių geriausias riebalų nuostolių vadovas sunkiai geriausias riebalų nuostolių vadovas, reikia ne tik prisijungti prie širdies aparato, bet, tiesą sakant, daug daugiau.
  • Les mills grit svorio metimui. Vartotojų atsiliepimai
  • Pinterest Jei norite pakeisti atsarginę padangą, kartais tai yra pagunda padaryti dalykus pernelyg sudėtingi, stengdamiesi būti protingi savo mokymu.
  • Tls svorio metimo iššūkis
  • 3 balerinos žolelių arbatos svorio metimas
  • Metabolinė kondicionavimas labiausiai efektyvi treniruotė? Apžvalga

Pavyzdžiui, viename tyrime, kuriame dalyvavo 24 žmonės, tik šešias savaites atlikę pratimus, skirtus pilvo srities pacientams, pilvo riebalai nesumažėjo 5. Kitame tyrime, kurio metu 12 savaičių sekė 40 antsvorio turinčių ir nutukusių moterų, nustatyta, burpees riebalų nuostolių rezultatai pilvo raumenų atsparumo treniruotės neturėjo įtakos pilvo riebalų sumažėjimui, palyginti su vien dietine intervencija 6.

Ar įmanoma nukreipti riebalų nuostolius į konkrečias kūno dalis?

Tyrimas, kuriame pagrindinis dėmesys buvo skiriamas viršutinės kūno dalies atsparumo treniruotėms veiksmingumui, turėjo panašius rezultatus. Šiame 12 savaičių tyrime dalyvavo dalyviai, baigę mokymo programą, kurioje buvo naudojami tik ginklai, kurie nedominuoja. Tyrėjai išsiaiškino, kad nors riebalų nuostoliai vis dėlto sumažėjo, jie buvo visam kūnui, o ne mankštinant ranką 7.

Keli kiti tyrimai pateikė panašių išvadų, darant išvadą, kad taškų sumažinimas nėra efektyvus deginant riebalus tam tikrose kūno vietose 8, 9, Tačiau nedaugelis tyrimų davė prieštaringų rezultatų. Viename tyrime su 10 žmonių nustatyta, kad riebalų nuostoliai buvo didesni tose vietose, kur raumenys susitraukia Kitame naujausiame tyrime, kuriame dalyvavo burpees riebalų nuostolių rezultatai moterų, nustatyta, kad dėl vietinių pasipriešinimo treniruočių, po kurių 30 minučių važiuojama dviračiu, padidėjo riebalų nuostoliai tam tikrose kūno vietose Nors šių tyrimų išvados reikalauja papildomų tyrimų, abu galėjo sukelti prieštaringų rezultatų, įskaitant matavimo metodus ir nedidelį dalyvių skaičių.

Poilsio laikotarpiai tarp riebalų nuostolių rinkinių

Nepaisant šių pašalinių tyrimų, dauguma mokslinių įrodymų rodo, kad vien tik atliekant tą kūno dalį negalima numesti riebalų vienoje konkrečioje srityje. Santrauka Daugybė mokslinių įrodymų rodo, kad taškų sumažinimas nėra efektyvus ir kad riebalų nuostoliai paprastai būna taikomi visam kūnui, o ne mankštinamoms kūno dalims.

Skirtumas tarp riebalų mažinimo vietoje ir tikslinio tonizavimo Nors riebalų mažinimas vietoje riebalų greičiausiai neveiksmingas deginant riebalus tam tikrose kūno vietose, nukreipimas į varginančias vietas tonizuojant apatinius raumenis gali duoti teigiamų rezultatų. Nors nebūtinai galite pasirinkti, kur jūsų kūnas netenka burpees riebalų nuostolių rezultatai, tačiau galite pasirinkti, kur norite atrodyti labiau tonizuoti ir apibrėžti.

burpees riebalų nuostolių rezultatai