Pagalvokite apie savo svorio metimo planą kaip ilgalaikį, sveiką gyvenimo būdą, o ne laikiną tikslą. Nepersistenkite su akių makiažu. Yra daugybė kitų tipų kūno diagramų tipų, kuriuos galima rasti internete.

Įspėjimas Ne tik žindymas yra naudingas jūsų kūdikiui, bet ir daugumai moterų naudinga deginti papildomas kalorijas, siekiant sumažinti svorio padidėjimą nėštumo metu. Tačiau svorio netekimas maitinant krūtimi turi būti atliekamas atsargiai.

  • Jūsų makšties klausimai atsakyti! | Moterų sveikata | , Svorio netekimas labia majora
  • 14 Grožio Patarimų Sveikoms Rausvoms Lūpoms | Odos priežiūra
  • Riebalų nuostolių deficitas
  • Spausdinti Giluminio kvėpavimo užsiėmimai, tai sistema apjungianti diafragminį kvėpavimą su jogos, tempimo izometriniais pratimais.

Kita vertus, valgydami tinkamą maistą, sportuodami ir tinkamai rūpindamiesi savimi, galite paremti svorio sumažėjimą po gimdymo. Žindymas ir rūpinimasis savo kūdikiu yra daug laiko reikalaujančios užduotys, dėl kurių galite galvoti, kad svorio metimas neįmanomas.

Tačiau atlikę vos kelis dienos režimo pakeitimus, galite rasti saugų ir prieinamą svorio metimo metodą, kuris atitiktų jūsų tvarkaraštį ir jūsų kūdikio poreikius.

Praleidžia gerą riebalų praradimą

Tiesiog nepamirškite, kad jūsų kūnas turi išlaikyti papildomą svorį 2,25—4,5 kgkol maitinate krūtimi. Tokiu būdu negalėsite grįžti prie savo svorio prieš nėštumą iki žindymo pabaigos. Žingsniai 1 dalis iš 4: valgykite reguliariai ir valgykite sveikus užkandžius Pabandykite valgyti kas 3 valandas.

Tai skamba priešingai, tačiau labai svarbu reguliariai valgyti norint numesti svorio. Žindymo metu turėtumėte suvalgyti ne mažiau kaip — kalorijų per dieną, o daugumai moterų reikia daug daugiau. Pasninkas nėra gera idėja ir gali būti pavojinga, jei atsigaunate po gimimo ir žindote.

Per mažai kalorijų suvartojimas taip pat neproduktyvus siekiant svorio metimo tikslų.

  • Kaip numesti svorio maitinant krūtimi | Patarimai | October
  • Sulieknėti klizma
  • Įspėjimas Ne tik žindymas yra naudingas jūsų kūdikiui, bet ir daugumai moterų naudinga deginti papildomas kalorijas, siekiant sumažinti svorio padidėjimą nėštumo metu.

Žindymas sudegina papildomai — kalorijų per dieną ir įrodyta, kad daugumai moterų ji padeda netekti svorio po gimdymo net ir be kalorijų apribojimų. Turėtumėte valgyti tiek, kad patenkintumėte šį kalorijų poreikį, be kalorijų, esančių sveikoje mityboje.

Tyrimai neparodė reikšmingo ryšio tarp motinos kalorijų sumažėjimo su motinos pieno gamyba. Tačiau suvalgius per mažai kalorijų, rizika sveikatai gali padidėti ir nuovargis.

Reguliarus valgymas ir užkandžiai padės sumažinti alkį, todėl bus lengviau kontroliuoti, ką valgote. Jei leisite sau išalkti, vietoj to, kad rinktumėtės sveikiausius maisto produktus, greičiausiai rasite patogiausią maistą. Tai gali turėti įtakos svorio metimui. Pasiimkite sveiką užkandį.

avtomobil.lt - Giluminis kvėpavimas - lieknai figūrai ir sveikatai

Tarp valgių valgant užkandį, kuriame yra riešutų, obuolių skiltelių ar morkų, yra puikus būdas sumažinti alkį. Nesvarbu, ar dirbi namuose, ar lauke, slauganti mama neturi daug laiko. Taigi turėdami laisvo laiko iš anksto pasiruoškite sveikų užkandžių. Laikykite sveikus užkandžius lengvai pasiekiamus, kol žindote.

Žindymas verčia kurį laiką ramiai pasėdėti, o pailsėję pasieksite užkandžių. Ilgalaikius užkandžius, tokius kaip riešutai ar džiovinti vaisiai, laikykite kūdikių krepšyje ar sauskelnių krepšyje arba laikykite automobilyje, kad galėtumėte lengvai patekti į lauką. Nuplaukite visus vaisius ir daržoves. JAV maisto ir vaistų administracija FDA rekomenduoja prieš pat valgant, pjaustant ar perdirbant skalauti šviežius vaisius ir daržoves po tekančiu vandeniu.

Nereikia naudoti parduodamų muilų ar skalbimo priemonių. Siekite sulieknėti lėtai.

14 Grožio Patarimų Sveikoms Rausvoms Lūpoms

Po gimdymo turėtumėte palaukti mažiausiai 2 mėnesius, kol pradėsite mesti svorį. Tačiau per šiuos 2 mėnesius turėtumėte mokėti sveikai maitintis ir kiek įmanoma vengti šlamšto.

yra sėlenų dribsnių riebalų deginimas

Po 2 mėnesių turėtumėte stengtis sulieknėti lėtai ir stabiliai, o ne numesti viską iš karto. Pagrįstas tikslas yra numesti apie 0,7 kg per savaitę. Venkite madingų dietų, svorio netekimo toksinų, greito svorio metimo pažadų, riebalų deginimo tablečių, svorio metimo tablečių ir natūralių papildų.

10 priežasčių, kodėl negalite numesti svorio - Praleidžia gerą riebalų praradimą

Tai gali būti rizikinga bet kam ir ypač rizikuojanti slaugančiai moteriai. Tyrimai rodo, kad per greitas svorio metimas sukelia papildomą stresą širdies ir kraujagyslių sistemai. Gimdymas ir žindymas daro jūsų kūną pakankamai daug spaudimo, todėl turėtumėte vengti jo pridėti.

Greitai metant svorį, jūsų kūnas paprastai degina raumenis ir praranda vandens svorį, o ne degina riebalus. Tai leidžia daug sunkiau išlaikyti numestą svorį, nei ilgainiui metant svorį.

Ne visos moterys žindydamos vienodai atsikrato svorio po gimdymo. Pagalvokite apie savo svorio metimo planą kaip ilgalaikį, sveiką gyvenimo būdą, o ne laikiną tikslą. Nepraraskite valios, jei jūsų svoris nemažėja tiksliai taip, kaip tikėjotės. Per kelias pirmąsias savaites po gimdymo galite greitai numesti svorį, tačiau nepamirškite, kad ne visi svoriai taip greitai numes. Nesitikėkite greitų svorio metimo rezultatų. Gali prireikti metų ar daugiau, norint numesti svorį, kurį jūsų kūnas įgijo nėštumo metu.

Jei neteksite įžymybės su savo asmeniniu treneriu, dietologu ir namų aukle, svorio metimas užtruks.

ar galite numesti riebalus maitindami krūtimi

Kai kurioms moterims žindant sunku mesti svorį, tačiau po kūdikio atjunkymo jie ar vazelinas priverčia jus mesti svorį didelį svorį. Tai gali būti dėl miego trūkumo ir blogų gyvenimo įpročių, dėl kurių persivalgoma. Kūnas taip pat išskiria hormoną prolaktiną nėštumo ir žindymo laikotarpiu, kad paskatintų pieno gamybą. Kai kurie tyrimai rodo, kad didelis hormono prolaktino kiekis gali slopinti medžiagų apykaitą.

Vertindami savo svorio metimo tikslą, nepamirškite, kad žindant jūsų kūnas paprastai turi apie 1,35 kg daugiau krūties audinio. Pasirinkite maistą, kuriame gausu geležies, baltymų ir kalcio, o ne tuščias kalorijas, arba maisto produktus, kuriuose yra daug riebalų ir cukraus.

Maistas, kuriame gausu baltymų, yra ypač svarbus, ar vazelinas priverčia jus mesti svorį jis ilgiau suteikia jums sotumą. Stenkitės vengti daug perdirbamų maisto produktų ar vazelinas priverčia jus mesti svorį paprastų angliavandenių, tokių kaip balta duona, balti ryžiai, sausainiai ir saldumynai.

Žiniatinklio vietos nustatymas ir SEO: sėkmės raktai Matinis beržo svorio metimas

Tai padės numesti svorį, nepakenkiant mitybos sveikatai. Maisto geležies šaltiniai yra neskaldyti grūdai, miego trūkumas lemia svorio kritimą lapinės daržovės ir citrusiniai vaisiai. Kiaušiniuose ir pieno produktuose, liesoje mėsoje, sojos produktuose ir mėsos pakaitaluose, pupelėse, lęšiuose, riešutuose ir neskaldytuose grūduose yra baltymų. Jei norite kalcio, pabandykite padidinti pieno produktų ar žalių lapinių daržovių kiekį.

Be to, galima rasti kalciu praturtintų produktų, tokių kaip vaisių sultys, kruopos, sojų pienas, jogurtas ir tofu. Venkite labai perdirbto maisto, maisto, kuriame yra daug riebalų, cukraus ir kofeino.

Kaip numesti svorio maitinant krūtimi

Sveika mityba ne tik padeda numesti svorio, bet ir pagerina motinos pieno maistinę vertę. Nepageidaujamas ar nesveikas maistas ir greitas maistas padidina tik tuščias kalorijas, o ne tvarų energijos šaltinį, kad galėtumėte pasirūpinti savimi ir prižiūrėti savo kūdikį.

Venkite pridėtos druskos, cukraus ir priedų perdirbtuose maisto produktuose. Riebalų kalorijas pakeiskite maisto produktais, kuriuose yra mažai riebalų ir daug baltymų.

beprotiškas riebalų praradimas namuose johnny

Būkite atsargūs dėl vaisių sultyse ir sodose paslėptų cukrų, nes jie prideda tik kalorijų, neturinčių maistinės vertės. Daugelyje gazuotų gėrimų taip pat yra kofeino, kurio kiekis turėtų būti mažesnis nei 2—3 puodeliai per dieną. Vartojimas daugiau gali turėti įtakos jūsų kūdikio ir miego įpročiams.

Stebėkite savo pažangą. Yra daugybė kūrybinių diagramų, kurios padeda stebėti, ką priaugate metant svorį. Svorio metimo lentelės gali padėti atsekti, kiek svorio numetėte kasdien, kas savaitę, kas mėnesį ar net kasmet.

Svorio netekimas labia majora

Ši programa padeda sekti jums aktualiausią informaciją. Atsisiųskite svorio metimo diagramą. Šiek tiek atlikę paiešką internete galite rasti daug įvairių svorio metimo schemų. Daugelį diagramų galima nemokamai atsisiųsti ir atsispausdinti. Yra daugybė kitų tipų kūno diagramų tipų, kuriuos galima rasti internete. Pasisemkite įkvėpimo iš to, ką padarė kiti, kad sukurtumėte savo diagramą. Jei nuspręsite įrašyti dienos diagramas, turėtumėte pasirinkti tą patį laiką kiekvieną dieną pasverti ir įrašyti.

Atminkite, kad kūno svoris paprastai būna mažiausias ryte.

Pradėjus sekti savo svorį, lengva jį apsėsti. Pabandykite užrašyti ribotas diagramos pastabas.

dnp riebalų degintojo mirtis

Venkite sverti daugiau nei kartą per dieną ir nenusiminkite savo svorio ar vazelinas priverčia jus mesti svorį. Pabandykite sumažinti savo stresą. Auginant kūdikį patiriamą stresą sunku įveikti, tačiau stenkitės jo išvengti kiek įmanoma. Stresas gali turėti įtakos jūsų svorio metimo planui. Kai patiriate stresą, jūsų kūnas išskiria hormoną kortizolį, kuris padidina jūsų apetitą ir verčia valgyti daugiau.

Norėdami sumažinti stresą, užrašykite savo jausmus ir nusivylimą dienos metu, kad jie netrukdytų jums naktį. Laikykite motinystės, žindymo patirties ir svorio metimo dienoraštį.

Kalbėk apie savo jausmus. Aptarkite iššūkius slaugydami su kitomis motinomis internetu arba asmeniškai. Pabandykite sutelkti dėmesį į laimingas akimirkas su savo kūdikiu, užuot galvoję apie sunkumus, susijusius su mama. Atminkite, kad laikotarpis, kai kūdikis maitinamas krūtimi, yra labai trumpas. Prašyti pagalbos. Jei jaučiatės priblokšti žindymo ir motinystės pareigų, kreipkitės pagalbos į aplinkinius. Įsitikinkite, kad jūsų vyras nori dalytis našta ant savo pečių.

Galite paprašyti senelių pasirūpinti vyresniais vaikais arba padėti paruošti patiekalus. Tokie paprasti pratimai kaip vaikščiojimas gali greitai ir efektyviai valdyti svorį, įskaitant pilvo svorio kontrolę. Yra daugybė įdomių būdų išlikti aktyviems, net slaugant kūdikį. Eikite greitai pasivaikščioti ar bėgioti, stumdami savo kūdikį vežimėliu aplink turtą.