Tai labai individualu. Bet ar tikrai reikia, ypač pirmuoju trimestru, kol kūdikis dar vynuogės dydžio, antros bandelės, antro kepsnio, papildomo torto gabalo su tūkstančiu kalorijų? Nutukusioms moterims reikia priaugti mažiausiai 5 kilogramus, nepakankamo svorio - apie 15 kg. Pastojusi nusipirkite svarstykles. Mano sesė taip pat darė tortą ir pusę jo atsivežė, o dar vieną gavo iš savo Panevėžyje gyvenančios anytos.

Kaip numesti svorį ilgam?

Kreipkis, jei reikia pagalbos.

Svorio ir chaotiškos mitybos problemos yra šiuolaikinės visuomenės problema — daugelis mūsų yra patyręs svorio svyravimus, priaugęs ir numetęs svorio. Šioje laidoje dietistė Vaida Kurpienė svečiuosis pas vilnietę Laurą ir pasidalins patarimais kaip numesti svorį ilgam.

Kiek galima priaugti svorio nėščiajai? - DELFI Gyvenimas

Profesionali Vaidos pagalba padės išspręsti klaidas, motyvuos ir patars nieko nelaukiant, iškart pradėti kelią į sveikesnį gyvenimo būdą. Iki 13 metų Laura profesionaliai šoko, o nutraukus šią veiklą ėmė greitai kisti kūno formos, kurių nebepajėgė suvaldyti — nesuskaičiuojamą kiekį kartų svoris važiavo žemyn aukštyn, o du nėštumai paliko 10 kilogramų visam laikui.

Tiesa, po antro nėštumo Laurai pavyko pasiekti 64 kilogramų svorį ūgis cm ir išlaikyti jį du metus. Tą kartą Laurą valgė viską, išskyrus bulves, miltinius, kruopas ir 2 kartus per dieną.

Naujausi straipsniai

Tačiau atėjo metas, kada organizmas nebeleido eksperimentuoti — prasidėjo skrandžio skausmai ir reikėjo pradėti gydymą.

Nuo to laiko Laura sau pažadėjo savarankiškai nespręsti mitybos klausimų. Tačiau karantino metu svoris šoko į neregėtas aukštumas, tad teko nedrąsiai pasibelsti Vaidai.

Kodėl nuolat varstome šaldytuvo dureles? Dietistė Vaida Kurpienė pastebi, kad pastaruoju metu žmonės tarsi pradeda atsikvošėti — tuoj vasara, tačiau mūsų svoris atskleidžia kaip gyvenome šaltąjį sezoną — kaip maitinomės, tokį rezultatą ir turime.

Karantino metu padidėja įtampa, žmonės tampa nervingesni, todėl maistas emociniams valgytojams tampa paguoda, o ir apskritai maistas tampa lengviau pasiekiamas, nes jo namuose tiesiog yra daugiau nei darbe, nes dauguma turi bendras erdves, sujungtas su virtuve.

Nuorodos kopijavimas

Vaida Kurpienė net neabejoja — visa tai galima išspręsti. Tačiau pradėti reikėtų ne nuo ribojimo, ne nuo kraštutinių priemonių — pirmiausia reikia suprasti kas su Jumis vyksta.

Jei pradėsime sau drausti, tik laiko klausimas kiek ilgai bus galima išsilaikyti. Geriau suplanuoti mylimų, ne itin sveikų patiekalų pica, cepelinai ir pan.

ilgą riebalų deginimo arbatą

Vaida teigia suprantanti, kad galbūt keista girdėti tokius žodžius iš sveikos mitybos principų propaguojančios dietistės, tačiau pirmiausia žmogui ypač svarbu išlaikyti sveiką protą. Jei salotos varo į neviltį, galima surasti galybę būdų kaip jas suvalgyti kitaip. Pavyzdžiui, jei valgote picą, nevalgykite jos visos, o paimkite gabalėlį ar du šalia didelės daržovių krūvos, ją pašlakstykite mėgstamu padažu.

Kaip numesti svorį ilgam?

Kuo mes sau viduje daugiau leidžiame, tuo ilgiau mes galime išlaikyti rezultatą, nes reikia mažiau valios, o neretai būna ir taip, kad jeigu sau nedraudžiame, tai tų picų ar cepelinų ir suvalgome mažiau. Taip pat labai svarbu išsiaiškinti kodėl varstote šaldytuvo duris: Norite maisto, nes norite save paguosti ar palepinti?

Tiesiog nejaučiate sotumo jausmo ir nuolat jaučiatės alkanas? Galbūt įsijungėte televizorių ir norite pakramsnoti?

kaip galiu smarkiai numesti svorio

Štai Lauros teigimu jai dažniausiai nėra sotumo jausmo, nes mėgsta valgyti prie televizoriaus, o Vaidos pasiūlytas būdas valgyti dešrytę ar sūrį prie stalo viską išjungus tampa beprasmis — tokiu atveju nei tos dešrytės, nei to sūrio nebesinori. Vis dėl to jeigu noras kramsnoti yra stipresnis už sveiką protą, Vaida pataria — kramsnokite morkas!

O dabar esminis klausimas – kaip nesustorėti PO nėštumo - Beatos virtuvė

Viena iš priežasčių kodėl Laura varsto šaldytuvo dureles yra ir ta, kad namuose niekada netrūksta maisto — ji mėgsta jį gaminti, bijo pagaminti per mažai, maistas skanus, jo daug ir tai labai vilioja.

Vaida Kurpienė čia turi vieną pastabėjimą — jeigu matote maistą, nebūtina jo valgyti! Ir reikėtų slėpti į spinteles visus saldainius ir vaisius, nes tai yra toks maistas, kurio net nepastebime kai suvalgome.

Jei maistą matote ne savo valia, o dėl to, kad namiškiai tai aplink valgo ir taip vilioja, tuomet reikėtų įsijungti sąmoningumą. Kodėl prie stalo toks svarbus sąmoningumas? Dietistė Vaida Kurpienė pabrėžia, kad sąmoningumas yra savybė, kurią galime išlavinti.

Vaistų paieška

Prieš dėdami kąsnį į burną reikia pagalvoti ar apskritai esate alkanas! Ar tikrai to norite?

šalutinis riebalų nuostolių papildų poveikis

Ar tikrai verta, ar tai taip skanu, kad tai derėtų suvalgyti? Ar aš džiaugsiuosi tuo rytoj?

O dabar esminis klausimas – kaip nesustorėti PO nėštumo…

Ar tai mane džiugins? Jei į tokius klausimus atsakote TAIP, tada reikėtų įsidėti mažesnę porciją nei norėtumėte. Jei maistas nevertingas, dažniausiai aš esu nėščia ar galiu numesti svorio tik pirmieji kąsniai, todėl tik truputį užkandus derėtų vėl savęs paklausti tų pačių klausimų.

Jei atsisakome, kitą dieną galime savimi didžiuotis, o tai motyvuoja — štai nevalgiau ir nieko nenutiko, o kūnas negavo to, kas nebuvo jam reikalinga.

Moteris negalėjo suprasti, kodėl vis priauga svorio: išgirdus priežastį, ištiko šokas | avtomobil.lt

Tokie procesai yra visiškai nesudėtingi, tereikia pradėti ir tai daryti prie stalo, ne prie televizoriaus, nei prie kompiuterio ar naršant telefonu. Mes turime būti procese, tam skirti proc. Kam gali būti taikoma išlyga — tai lėtai muzikai. Kai mėgaujamės aš esu nėščia ar galiu numesti svorio, mažiau ir suvalgome. Norint sočiai ir sveikai valgyti, turi įsijungti ne valia, o rūpestis sau.