Būtent todėl turėtumete vengti greitai įsisavinamų angliavandenių ir geriau rinktis lėtai įsisavinančius, sudėtinius angliavandenius. Tačiau, jei nuspręsite padaryti apvalkalą iš brezento, vis tiek naudokite kelis sluoksnius, kurių kiekvienas bus 1 cm mažesnis nei ankstesnis. Taigi jūs gausite tvirtą apvalkalą, kuris tarnaus amžinai, tačiau būtinai turite jį dirbti su pirštinėmis arba užuominos kamuoliu su tvarsčiais! Bet ką pasirinkti: parduotuvės kriaušę ar rankų darbo? Siūkite gautą struktūrą į sviedinį.

Одержимая демоном! Реальная история и голоса с того света.

Su maišu Kai gausite pagrindinį bokso judesį žemyn, galite apsvarstyti galimybę įsigyti krepšį savo namams arba galbūt prisijungti prie klasės, esančios jūsų ar bokso krepšys padeda numesti svorį salėje, kurioje naudojami įvairūs krepšiai štampuoti ir spardyti.

Pridėję krepšį ar du į savo bokso rutiną, padidinate pasipriešinimą ir ar bokso krepšys padeda numesti svorį sudeginti dar daugiau kalorijų. Taip pat sustiprinsite raumenis. Peržiūrėkite aukščiau pateiktą vaizdo įrašą, jei norite sužinoti, kaip atrodo bokso treniruotė su krepšiais.

Svorio metimui Manoma, kad vidutiniškai per valandą sudeginama nuo iki kalorijų, kardioboksas gali būti puikus priedas prie jūsų svorio metimo plano.

Sunkus krepšys

Kadangi norint numesti vieną svarą reikia kalorijų, per dieną laikydamiesi dietos ir mankštos turite sudeginti papildomus — kalorijų, kad numesite rekomenduojamą nuo vieno iki dviejų svarų kiekvieną savaitę.

Bokso treniruotės keletą kartų per savaitę gali labai padėti pasiekti šį tikslą. Jei nešiojate papildomą svorį, galite būti atidūs treniruotėms, nes per didelis spaudimas gali kelti jūsų kelius. Nepaisant to, vis dar įmanoma saugiai pasidaryti gerą bokso treniruotę, kad galėtumėte mesti svorį ir sumažinti treniruotės poveikį. Tai gali apimti mažesnius smūgius, lėtesnius kryžminio kryžiaus judesius ir dar daugiau.

Bokso krepšio gaminimas savo rankomis: žingsnis po žingsnio aprašymas

Norėdami pradėti, peržiūrėkite aukščiau esantį vaizdo įrašą. Dėl širdies Geriausios kardio treniruotės, kurių metu daugiausia dėmesio skiriama širdžiai, yra didelio intensyvumo kaip greitai jūs prarandate riebalus kikboksas.

Pagerina kraujotaką, širdies ir kraujagyslių sistemos veiklą. Sumažina II tipo cukrinio diabeto, insulto, širdies ir kraujagyslių sistemos ligų tikimybę. Kelios treniruotės, padėsiančios jums numesti svorio naudojantis elipsiniu treniruokliu Pabaigai pateiksime keletą paprastas treniruotes, kurios padės jums numesti svorio. Žinoma, jų yra ir daugiau, tereikia fantazijos arba paieškų internete.

Sporto salėje kardio boksas gali būti siūlomas su krepšiais arba be jų. Taip pat galite patikrinti šią namų kardio kikbokso treniruotę aukščiau esančiame vaizdo įraše.

svorio metimas atgal į savo vėžes matcha surimu lieknėjimas

Su svoriais Kai pripratote prie savo bokso rutinos ir esate pasirengę dar vienam iššūkiui, apsvarstykite galimybę į savo treniruotę įtraukti svarmenis. Dangčiams ir kryžiams galite naudoti lengvus hantelius.

Kaip greičiau numesti svorio? Kardio ar svorių kilnojimas? Įvairūs mokslininkai daug kartų tyrė, kiek kalorijų sudeginama atliekant įvairias fizines veiklas. Mokslininkų teigimu, kūno svoris gali būti naudojamas įvertinti, kiek kalorijų sudeginate įvairių fizinių veiklų metu.

Kitos galimybės apima aktyviųjų poilsio laikotarpių pratimų su svoriais atlikimą, pavyzdžiui, pritūpimus su svarmenimis, virdulio sūpynių sūpuokles ir pagrindinius bicepso garbanos.

Bokso treniruotės su svarmenimis suteikia jėgų stiprinimo galimybių nereikia daryti visiškai atskiros treniruotės nei jūsų širdies ritmas.

Apsvarstykite galimybę įtraukti į tokią treniruotę, kaip aukščiau. Dėl stiprybės Raumenų ir kaulų kondicionavimui bendroji rekomendacija suaugusiesiems yra du kartus per savaitę ar daugiau atlikti jėgos treniruotes.

Bokso maišelio medžiagų ir įrankių pasirinkimas

Be svarų naudojimo bokso rutinoje, treniruotėje galite sutelkti dėmesį ir į kūno svorį, ir į sunkesnius krepšius. Pramušimai ir smūgiai ant rankinės taip pat yra efektyvesni stiprinant stiprumą, palyginti su ore darymu.

numesti svorio atrodo senas ar persikai man padės sulieknėti

Krepšys pasižymi didesniu pasipriešinimu. Tiesiog įsitikinkite, kad riešus apsaugote ir tinkamas bokso pirštines naudojate rankiniais įvyniojimais. Į stiprinamąją bokso treniruotę taip pat gali būti įtraukti kūno svorio pratimai, tokie kaip lentos ir atsispaudimai. Peržiūrėkite aukščiau pateiktą 20 minučių vaizdo įrašą, kuriame aprašyta jėgos stiprinimo bokso rutina, kuri taip pat privers jus prakaituoti.

Su kojomis Bokso kojos reikalauja nuolatinio judėjimo judesių metu ir tarp jūsų grandinių. Kojų darymas mankštos rutinoje sukuria judrumą ir greitį, o tai gali padėti kitoje veikloje, išskyrus treniruotes, pavyzdžiui, vaikščioti ir bėgioti.

Kodėl verta rinktis bokso treniruotes?

Taip pat svarbu išmokti gero bokso kojų kūrimo pagrindų, kad dirbtumėte pagrindinius raumenis kiekvienu smūgiu ir smūgiu, o ne užpakaliu. Peržiūrėkite aukščiau pateiktą mokymo vaizdo įrašą, jei norite išsamiai įvertinti, ką reikia daryti ir ko nereikia daryti jūsų pačių bokso kojose.

dėl ko greičiau sulieknėsite galvaninis spa lieknėjimas

Bendra nauda Boksas reiškia daugiau nei bandymą kišti ar kišti krepšius. Čia pateikiami keli pastebimiausi reguliaraus mankštos pranašumai: gerina širdies ir kraujagyslių aerobinę sveikatą mažina kraujospūdį.

Su maišu Kai gausite pagrindinį bokso judesį žemyn, galite apsvarstyti galimybę įsigyti krepšį savo namams arba galbūt prisijungti prie klasės, esančios jūsų sporto salėje, kurioje naudojami įvairūs krepšiai štampuoti ir spardyti. Pridėję krepšį ar du į savo bokso rutiną, padidinate pasipriešinimą ir padedate sudeginti dar daugiau kalorijų. Taip pat sustiprinsite raumenis. Peržiūrėkite aukščiau pateiktą vaizdo įrašą, jei norite sužinoti, kaip atrodo bokso treniruotė su krepšiais. Svorio metimui Manoma, kad vidutiniškai per valandą sudeginama nuo iki kalorijų, kardioboksas gali būti puikus priedas prie jūsų svorio metimo plano.