Skaidulos sulėtina maisto įsisavinimą, tad ilgiau jaučiamės sotūs. Verta žinoti, kad antsvorio turintys žmonės numeta svorio daug greičiau.

Realus faktas: apkaltinti savo tėvus arba jiems padėkoti galite tik už 30—40 proc.

mega t riebalų degintojų apžvalga

Mitas nr. Pasitempęs, lieknas ir sveikas žmogus paprastai rūpinasi sveika mityba ir fiziniu aktyvumu.

riebalų degintojų pagalba

Visas jūsų laikas skirtas draugams, mokslui ir karjerai, bet jokiu būdu ne sveikų įpročių formavimui. Tačiau šiuo laikotarpiu jūsų organizmas eikvoja maksimalų energijos kiekį raumenų masės aptarnavimui raumenys — raktas į greitą medžiagų apykaitą!

Todėl net jei ir priaugote kelis papildomus kilogramus, ko gero norėsite kuo greičiau jų atsikratyti. Griežta dieta — kaina, kurią mokate už vakarėlį su alkoholiu arba per didelį greitmaisčio kiekį, tačiau tokia strategija gali pakenkti organizmui.

riebalu deginimo treniruote

Patarimas: subalansuota mityba ir treniruotės. Nepamirškite apie skystas kalorijas iš kavos, gazuotų gėrimų ir alkoholio — jie skatina nereikalingus riebalus.

Moteris mankštinasi © Adobe Stock Pasak A. Žalioji arbata Žalioji arbata pagreitina medžiagų apykaitą, tačiau labai menkai, tiesiog nereikšmingai. Todėl, kaip teigia profesorius, gerdami žaliąją arbatą taip pat neatsikratysite antsvorio.

Kaip parodo Šiaurės Karolinos universiteto mokslininkų tyrimai, kaloringus gėrimus pakeitę nekaloringais, per šešis mėnesius atsikratysite 2—2,5 proc. Pasirinkite keletą sporto šakų, kurios jums patinka.

Pridėkite po 45 min. Jėgos treniruotės 2 kartus per savaitę — taip pat puiki idėja. Klaida: atsitiktinė, padrika mityba ir dažnas treniruočių praleidinėjimas dėl laiko stokos. Galbūt jau susilaukėte vaikų arba aktyviai kopiate karjeros laiptais, o gal ir tai, ir tai. Bet kuriuo atveju, jūsų dienotvarkė užpildyta, tad dažnai praleidžiate valgius, užkandate pakeliui, dažnai neišsimiegate.

Metabolizmas. Ar galima jį pagerinti? | 13bsgc.lt

Visi šie veiksniai kartu su lėtėjančia medžiagų apykaita neretai paskatina klubų ir liemens apimties didėjimą. Patarimas: valgykite daug baltymų turintį maistą ir rimtai vertinkite reguliarių jėgos treniruočių svarbą.

Būtinai pusryčiaukite, į racioną įtraukite daug baltymų turinčių produktų, pavyzdžiui, kiaušinius arba neriebų graikišką jogurtą.

geriausia lieknėjimo technologija

Derinkite šiuos produktus su lėtai įsisavinamais angliavandeniais, tokiais kaip visagrūdė duona arba žalumynai. Užkandžiams prarasti riebalus nuo žandikaulio įsimesti riešutų, daržovių, duoniukų su neriebiu sūriu.

Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą bet kuriame amžiuje - DELFI Gyvenimas

Miegas turi įtakos hormonų leptino ir grelino gamybai — šie hormonai reguliuoja apetitą. Kaip parodė Rytų Karolinos universitete atlikti tyrimai, chroniškas neišsimiegojimas neigiamai veikia medžiagų apykaitą.

Vartok energetiniai gėrimai Kaip padidinti metabolizmą Jūs tikriausiai matė daug straipsnių internete ir žurnaluose, kad išmokyti jus, kaip padidinti metabolizmą.

Bet jei jūsų tikslas — sudeginti svorį, rekomenduojame pusvalandžio intervalines treniruotes: minutę bėkite, minutę eikite. Toks ritmas padės sudeginti 10—20 proc.

4 patarimai, kaip padidinti kūno metabolizmą taip greitai

Klaida: nuolatinis chroniško streso ignoravimas. Jūs auklėjate vaikus, rūpinatės senstančiais tėvais ir kovojate su problemomis darbe, o kur dar kreditų įmokos ir taupymas pensija.

Visi šie stresia didina kortizolio gamybą — šis hormonas savo ruožtu didina cukraus padidinti savo medžiagų apykaitą norint numesti svorio tiesą kraujyje. Kortizolio perteklius taip pat gali paskatinti atsparumą insulinui, kai gliukozė užsilaiko kraujyje vietoje to, kad skverbtųsi į ląsteles.

Tai paskatina lėtinį nuovargį ir badą.

Gydytojų nuomonė: kokie geriausi būdai mesti svorį po menopauzės - DELFI Gyvenimas

Be to, pradedant nuo 40 m. Krenta ir testosterono lygis, o tai skatina svorio paskirstymo pokyčius — raumenų masė mažėja. Patarimas: rinkitės lengvą maistą ir atpalaiduojančius pratimus.

Pabandykite susilaikyti ir nevalgyti saldumyno bent 10 min. Geras variantas būtų išgerti pudelį juodos arbatos.

Padidinti metabolizmą, kad prarasti svorį

Londono universiteto koledžo tyrimai parodė, kad juoda arbata gerokai sumažina kortizolio gamybą. Žalia arbata taip pat puikus gėrimas.

pašalinti riebalų daleles

Joje yra taninų — aminorūgščių, kurios mažina nervingumą padeda išvengti staigių nuotaikos svyravimų. Arbata ir juoda, ir žalia leidžia išlaikyti normalią medžiagų apykaitą.

numesti svorio iud

Šveicarų mokslininkai rekomenduoja išgerti 5—6 puodelius arbatos per dieną ir valgyti daugiau skaidulų turinčių produktų. Skaidulos sulėtina maisto įsisavinimą, tad ilgiau jaučiamės sotūs.

Padidinti dietos metabolizmą

Todėl vartodami vos 25 g skaidulų per dieną iš maisto gausime apie 90 kcal mažiau. Bet jeigu joga jums nelabai tinka ar patinka, pabandykite padidinti jėgos treniruočių kiekį iki 3 kartų per savaitę.

Štai keli paprasti patarimai, kurie padės paspartinti metabolizmą. Jei norite dar labiau paspartinti savo medžiagų apykaitą, į treniruotę įtraukite didesnio ir mažesnio intensyvumo pratimus. Intervalinės treniruotės — tai nebūtinai spartus bėgimas ar važiavimas dviračiu. Greitas ėjimas, kurį keičia lėtesnis — irgi puikus būdas pagreitinti metabolizmą.

Kuo labiau ištreniruosite raumenis, tuo bus greitesnė medžiagų apykaita net ramybės būsenoje. Taip pat ir toliau rekomenduojamos intervalinės treniruotės, išbandykite ir intensyvias žiedines treniruotes.