Pirma — jie turi sumažinti suvartojamą energijos kiekį. Jei norite palikti komentarą, turite klausimą, į kurį norite atsakyti, ar norėtumėte pasidalinti savo žiniomis apie hipnozės naudojimą svorio metimui ar hipnoterapiją su kitais, naudokite žemiau esančią komentarų formą, mes peržiūrėsime ir pridėsime visus naudingus pranešimus. Teoriškai toks obuolių valgytojas per 10 metų turėtų priaugti 25 kilogramus. Pavyzdžiui, kietųjų sūrių energetinė vertė yra beveik keturis kartus didesnė, nei varškės. Tačiau V. Vienas verčiau tortą valgys rečiau, o kitas — dažniau, bet po mažiau.

Tokius nevilties kupinus žodžius yra tekę ištarti ne vienam, bandžiusiam mesti svorį. Kodėl net ir kreipiant dėmesį į tai, ką valgai, ne visuomet pavyksta atsikratyti nepageidaujamų kilogramų? Vokiečių mitybos specialistas Volkeris Schusdziarra iš Miuncheno technikos universiteto įsitikinęs: jums trukdo kelios klaidos, giliai įsišaknijusios kai kalbame apie svorio metimą.

Daugiau nuotraukų 2 Lrytas.

Hipnozė pasirodė esanti sėkminga, padedanti daugeliui žmonių mesti rūkyti, o tokia terapija kaip hipnozė, o ne tablečių vartojimas ar nesibaigiančios dietos pasirinkimas gali būti alternatyva, susijusi su elgesio priemonėmis metant svorį. Šiame straipsnyje gali būti tam tikros informacijos, kuri gali jus sudominti.

O siekiant ilgam atsikratyti svorio, tai visiškai netinkama priemonė. Bet pakeitimas neturi būti per aš negaliu numesti svorio vyro. Teisinga mityba yra individualus dalykas ir turi ypatingai nenutolti nuo konkrečiam žmogui įprasto valgiaraščio. Pernelyg dideli pokyčiai veda į nesėkmę. Nedraudžiama valgyti nei tortus, nei kiaulieną, nei gerti alkoholį.

onetwoslim es

Svarbiausia nepersistengti ir kalorijų sutaupyti kitoje vietoje. Vienas verčiau tortą valgys rečiau, o kitas — dažniau, bet po mažiau.

Arba rinksis — valgyti gabaliuką torto, kurio gramas turi 3,7 kilokalorijas, ar varškės pyrago, kurio grame tik 2,2 kilokalorijos.

Tokius nevilties kupinus žodžius yra tekę ištarti ne vienam, bandžiusiam mesti svorį. Kodėl net ir kreipiant dėmesį į tai, ką valgai, ne visuomet pavyksta atsikratyti nepageidaujamų kilogramų? Vokiečių mitybos specialistas Volkeris Schusdziarra iš Miuncheno technikos universiteto įsitikinęs: jums trukdo kelios klaidos, giliai įsišaknijusios kai kalbame apie svorio metimą. Daugiau nuotraukų 2 Lrytas.

Schusdziarra įsitikinęs, kad mitybos pakeitimai sėkmingi gali sėkmingos svorio metimo technikos tik tada, jeigu atitinka penkis reikalavimus. Pirma — jie turi sumažinti suvartojamą energijos kiekį. Antra — maistas vis vien turi pasotinti. Trečia — maistas turi patenkinti skonio lūkesčius.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Ketvirta — jis turi stabilizuojančiai veikti psichiką: daugeliui žmonių valgymas pakelia nuotaiką. Ir galiausiai — mitybos pakeitimai neturi apriboti gyvenimo kokybės.

draugai pavydi jūsų svorio

Norint sulieknėti, reikia mažiau valgyti. Kas gulasi į lovą su gurgiančiu pilvu, nes atsisakė vakarienės, greičiau sulauks alkio priepuolio, nei numes svorį iki pageidaujamo. Net jeigu jaučiamasi gerai, reikėtų atsisakyti šio įpročio.

Svarbu ne tai, kokį kiekį maisto žmogus suvalgo, kad pasijustų sotus, o tai, kas jo lėkštėje. Nes sotumas priklauso nuo suvalgyto maisto kiekio, o ne nuo jame esančių kalorijų. Ar mes sotūs, signalizuoja skrandžio išsitempimas. Ir čia neturi jokios reikšmės, ar jis užkimštas tokiais kaloringais maisto produktais, kaip dešra ir duona, ar lengvesniais, kaip varškė ir vaisiai.

Vienas gramas makaronų turi 1,4 kilokalorijas, o gramas bulvių — tik 0,7, tai yra, dvigubai mažiau.

Bet sotumui tai neturi jokios reikšmės. Schusdziarra viename iš savo atliktų tyrimų nustatė, kad tiriamieji, kol pasisotina, suvalgo panašų kiekį tiek bulvių, tiek makaronų. Tačiau tie, kurie valgo makaronus, gauna kilokalorijų daugiau. Dar didesnis skirtumas užkandžių atveju.

Užuot suvalgius 40 gramų žemės riešutų apie dvi saujasgalima suvalgyti gramų apelsinų apie 4 vienetus. Gautas energijos kiekis bus vienodas, bet sotus pasijus nebent tas, kuris valgė apelsinus.

meti svorį kas savaitę

Vaisiai sėkmingos svorio metimo technikos figūrai. Vaisius valgyti sveika, bet metant svorį jie tinkami tik tuo atveju, jeigu jais pakeičiami kiti angliavandeniai.

Tie, kurie tarpuose tarp valgių sugraužia obuolį ar suvalgo bananą, visai nebūtinai mažiau maisto suvalgo per pietus ar vakarienę. Taip pat yra didelė rizika, kad su vaisiais bus gauta daugiau kalorijų, nei organizmas sunaudoja. Jo apskaičiavimais, vienas nedidelis obuolys per dieną, jeigu organizmui nereikia tų papildomų 50 kilokalorijų, per metus prilygsta 2,5 kilogramo riebalinio audinio. Teoriškai toks obuolių valgytojas per 10 metų turėtų priaugti 25 kilogramus.

Todėl geriausia, jeigu vaisiai bus valgomi kaip kitų angliavandenių pakaitalas. Mitybos specialistas sėkmingos svorio metimo technikos pusryčiams vietoj sumuštinio valgyti vaisius su varške ar jogurtu. Bet, palyginti su saldumynais, vaisiai yra lengvesnė ir kartu sotesnė alternatyva.

Nedidelis obuolys turi mažiau kalorijų, nei du gabaliukai 10 gramų šokolado. Visa plytelė atitiktų apie dešimt obuolių — tokį kiekį, kurio vieno filmo apie meilę peržiūros metu niekaip nesudorosi.

Tačiau V. Schusdziarra skeptiškai žiūri į vaisių lėkštę priešais televizorių. Vaisiai stimuliuoja insulino gamybą, nes juose labai daug angliavandenių. Insulinas trukdo organizmui atsikratyti riebalų pertekliumi.

Todėl figūros požiūriu geriau prie televizoriaus kramsnoti daržoves — paprikas, agurkus ar morkas, kurios mažina insulino kiekį. Taip pat jos mažiau kaloringos, nei vaisiai.

nauja mama kaip numesti svorio

Plonesnis sumuštinis — mažiau kalorijų. Duonoje mažai vandens, ir ji labai kaloringa. Palyginimui, rupių ruginių miltų bandelė turi tiek kalorijų, kiek didžiulė keptų bulvių porcija.

Todėl metantieji sėkmingos svorio metimo technikos turėtų duoną riektis ploniau. Idealu, jeigu mažai kaloringas sumuštinio viršus dvigubai storesnis už pačią duoną. Kumpis, kalakuto krūtinėlė, jautiena ar varškės sūris su daržovės griežinėliu turi visai nedaug kalorijų. Tie, kuriems sunku atsisakyti dešrų, turėtų rinktis tokias, kuriose yra sumažintas riebalų kiekis. Su fermentiniu sūriu atsargiai.

Hipnozė dėl svorio

Nors yra alternatyvų su mažesniu riebalų kiekiu, dauguma jo rūšių yra tikros kalorijų bombos. Pavyzdžiui, kietųjų sūrių energetinė vertė yra beveik keturis kartus didesnė, nei varškės. Atsisakius sviesto, ilgainiui taip pat turėtų pasimatyti rezultatas. Svarbiausia pavalgyti pusryčius. Pusryčiaiesą, turi paskatinti visos dienos medžiagų apykaitą. Dėl to, anot kai kurių mitybos specialistų, nepusryčiaujantys gali atsisveikinti su mintimis apie liekną figūrą.

Paaiškėjo — kas mažiau valgo per pusryčius, tas mažiau kalorijų suvartoja ir dienos pabaigoje.

  • Когда я поняла, что меня вот-вот казнят, - медленно проговорила Николь, - я осознала, что уладила все свои личные дела, за исключением двух.
  • Я только прошу тебя быть столь же объективной в отношении собственного поведения, как ты обычно бываешь к чужим поступкам.
  • Когда она плачет, у меня такое чувство, будто ножом по сердцу.

Taigi, kas neteikia reikšmės pusryčiams, neturėtų stengtis prisiversti juos valgyti. O kas mėgsta sočiai papusryčiauti, per kitus kartus turėtų suvalgyti mažiau arba atkreipti dėmesį į maisto produktų energetinę vertę. Nes tai, kas valgoma pusryčiams, paprastai būna labai kaloringa.

Sumuštiniai iš duonos su sviestu ir pikantiškų arba saldžių komponentų turi daug kalorijų viename grame. Mažesnę energetinę vertę turi daržovės, kumpis, varškė ir kiaušiniai. Tuo tarpu su javų dribsniais — atsargiai. Dauguma gatavų saldžių mišinių yra tikros kalorijų bombos. Kas dribsnių mišinius ruošia pats, didelį jų kaloringumą turėtų sumažinti vaisiais.